22 Ağustos 2013 Perşembe

EMİLY- SİYAH GÖZ KALEMİ


Merhaba kızlar, bu benim ilk postum o yüzden oldukça heyecanlıyım şimdiden hatalarımı mazur görün :)
En sevdiğim göz kaleminden başlamak istedim. Bu kaçıncı kalemim bilmiyorum çok seviyorum. Bittikçe alıyorum. Yumuşacık sürerken yağ gibi kayıyor. Koyu siyah canlı bir rengi var. Göz içine rahatça çekebiliyorum. Göz kapağıma bulaşma yapabiliyor transparan pudra ile sabitlediğimde öyle bir sorun olmuyor.2tlye alınabilecek en güzel kalemlerden bence. Denemeyen kalmasın. (yazar şu elimde gördüğünüz kalem diyerek söze başlayan gemi işportacıları gibi olmaya başlamadan kaçar :)
Fazla söze gerek yok fotoğraf konuşsun,


**Hoşçakalın**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karşılıklı saygı çerçevesindeki tüm eleştiri ve yorumlara açığım aksi halde yayınlamayacağım.