22 Ağustos 2013 Perşembe

THE BALM - FRATBOY ALLIK


Merhabalar Ballı lokmalarım *-* The balm markasını çook seviyorum. Onların hepsi benim bebeklerim, oyuncaklarım :) Diye sulu bir sevimlilikten sonra bu cici allığımıza geçebilirim :) Pembenin en soft hali, hafif corallık barındıran bir renk. Açık tenlilere de koyu tenlilere de gidebilecek joker bir renk. Parmağımı değdirdiğimde süper renk veriyor yani pigmentasyonu oldukça başarılı. Kalıcılığı saatler sürüyor, Koalanın ağaca tutunduğu gibi yanağıma yapışıyor :))  Fotoğraflarına geçelim,


iki ay sonraya yani Kurban bayramı indirimine kadar sabredip indirimde lokum gibi allığa sahip olun diyorum.
Normalde fiyatı 35tl. Ayrıca Gratise  The balm markasını ülkemize getirdiği için teşekkürlerimi sunuyorum.
Darısı Revlon, Etut house, Sleek, Missha,Prestige, Nyx gibi çok ses getiren markalara, inşallah Gratis sesimizi duyarda getirtir :)
**Hoşçakalın, güzel bir gün diliyorum**

4 yorum:

  1. BLOGUNU TAKİBE ALDIM. BENİM BLOGUMADA BEKLERİM:)
    http://lapermstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldin hemen geliyorum tatlım :)

      Sil
  2. Balm'a o kadar bayılıyorum ki! Daha hiç kullanma fırsatım olmadı ama böyle gördükçe alasım geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enee bişi yapılır ki bunla :) O zaman ilk fırsatta denemelisin, the balma bende aşığım :D

      Sil

Karşılıklı saygı çerçevesindeki tüm eleştiri ve yorumlara açığım aksi halde yayınlamayacağım.