26 Ağustos 2013 Pazartesi

THE BALM- DOWNBOY ALLIK

Merhabalar hanımlar :) Gratise ne zaman gitsem mutluluk sebebim The Balm. Sülalecek ailecek seviyorum kendilerini. Darısı diğer markalarında başına. Şu kapağın albenisine baksanıza :) beni benden alıyor. Bu allığı alalı epey bir zaman oldu. İki arada bir derede koştura koştura girip tüm allıklarımı süpürüp çıktığımı anımsıyorum da, benim diyen maratoncu öyle koşamazdı herhalde :D söz konusu indirim ve alışveriş oldumu rafları talan etmek için yaratılmışız :D Neyse efendim gelelim bugünkü konumuza,


Downboy mavi allttonlu pembe allıklardan biri. Renk verişine dokusunun yumuşaklığına diyecek yok. Kalıcılığı, kardeşi Hot mama, emmisinin oğlu Fratboy gibi :D
İçerisinde paraben türevleri yer almıyor. Kaliteli ve uygun fiyatlı tam da istediğimiz gibi. Rengi her tür makyaja uyacak cinsten. Ee daha ne olsun :) Koleksiyonunu genişletmek isteyenler, hala the balmdan haberi olmayanlar standa ip takıp tekerleklerinden sürükleyerek evlerine götürebilirler :) öyle de göz alıcı ve müthiş :)
Uzun lafın kısası bekleme yapmayın anacım koşun alın garee :)

**Herkese mutlu hafta sonları dilerim**  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karşılıklı saygı çerçevesindeki tüm eleştiri ve yorumlara açığım aksi halde yayınlamayacağım.